26 december

Kommer äntligen kusinerna. Det börjades med ds spelning av dem och Linnea. Sedan åt vi lite och efter gick vi ut och skottade snö alla fyra. Det var riktigt kallt och jag och Daniel började förbreda en snökojja som skulle byggas dagen efter. Sedan gick vi in igen och killarna fick öppna alla sina packet som de hade fått som låg här hos mormor. Sedan var det mer DS spelning och sen var det kväll för de små. Själv tittade jag på män som hatar kvinnor, och på natten hade jag lite svårt att sova, men den var ganska bra och väldigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Den törs inte jag titta på. Då skulle jag heller inte kunna sova.

2009-12-31 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0