27 december

Jag vart väckt på morgonen av min söta kusin Kristoffer, för dom behövde lite hjälp med den gamla datorn som står här, så då var man ju tvungen att gå upp. Sedan vart det då frukost alla åt tillsamans och sedan skulle vi ut allihopa och skotta bort den snö som fallit under natten. Efter att det var klart så började jag och Daniel bygga. När vi började bli klara så grövde jag lite inne i hållet för vi nådde inte från utsidan längre. Och då ramlar allt ner på mig, jag fick panik och ropade på Daniel flera gånger och så snäll som han är gräver han såklart fram mig, efter det så gick vi in för jag mådde inte särskilt bra, hade nog inte fattat vad som hade hänt egentligen.
Efter middagen åkte kusinerna hem och vi fick sitta kvar. Då började ja titta lite på första säsongen av Gossip girl, Mamma gillar det itne så mycket men pappa tittar gärna på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0