Onsdag

Ja i tisdags så kom snön. Lite härligt var det, men jag som hade så lust att gå i mina vita gympadojjor. Jaja det får bli mina snygga svarta vinterstövlar ett tag nu. Hoppas att all snö stannar till julafton igellafall. Något som liknade snöbollskrig vart det uppe i skogen på lunchrasten, Sen när vi kom tillbaka var det stora vatten pölar på golvet, för det visade sig att det hade varit snöbollskrig precis utanför oxå.
Sen när jag kom hem var det bara att plugga lite extra på engelskaprovet som var idag. Jag tyckte att det gick riktigt bra. Efter det så åkte jag till tandläkaren och drog ut en tand till, gick mycket snabbare än den andra tanden som drogs ut förra torsdagen.
Och idag hade dom väll snöbollskrig igen antar jag, men jag och Josse satt inne för vi hade inte lust att gå ut i den kalla kylan. Och snälla Estrud lånade ut sin Ipod till oss, så vi fick spela på den om vi laddade den. Det var skojsigt.
Inga läxor och inte mycket kvar i skolan, det ska bli riktigt skönt med jullov nu tycker jag.
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0