Onsdag

Oj oj oj, nu var det riktigt länge sen jag skrev men har itne haft tid.

Helgen:
Spenderades hemma hos lina från fredag till söndag. På lördagen så tittade vi på båda Arn filmerna, dom var riktigt bra men fett sorliga i slutet. Sen vart det fotbollsträning på kvällen.

Måndag:
I måndags så var det sovmorgon. Och sen så skulle jag spela upp Vinter farväl för våran musiklärare och sen han jag lära mig Nu tändas tusen juleljus oxå, så den spelade jag upp när jag ändå hade tid. Sen när jag kom hem så började jag leta lite fakta till mitt och emmas engelska projekt.

Tisdags:
Letade mera fakta, och skrev även om allt till engelska. Det vart en hel del men då behöver man inte känna stress över att det finns förlite fakta. Affirschen ska vara klar nästa fredag så vi har en del tid på oss. Sen så kom mammas jobbakompis och åt tacos med oss. Jag virkade även några rutor till slöjd-projektet. Och så tittade jag på Andra avenyn.

Onsdag:
Idag har jag vart i skolan och börjat skriva ner grejer på affischen med emma. På lunchen flummade vi runt i korridoren, och jag ramlade ner på golvet när jag skulle försöka med en sak. Då började vi alla skratta. Nu är det itne mycket kvar i skolan heller. På fredag ska vi titta på mellanstadiets luciatåg och teater.
Och imorrn blir det konfamöte. Och målvaktsträning på fredag. Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0