Helgen

Helgen vart inte riktigt som planerat, men den vart så mycket bättre.
I fredags så gick jag hem till gabbe ett tag, när vi kom hem från stan.
I Lördags så vart det scouter, det var riktigt roligt, för att vi pratade lite om ledning och några av oss ska juh bli hjälp ledare snart. Efter det så åkte jag hem då duchsade jag och åt innan vi åkte in till kvantum för att köpa en blomma till pappas kompis som vi skulle åka och hälsa på. När vi väl kom dit så hade vi jätte roligt. Jag och conny skulle titta på en film som hette Black water, men skivan var så repig så när det började bli riktigt spännade kunde vi inte fortsätta titta. Så då tog vi en annan film, den var också riktigt bra, fast jag han inte se hela för vi skulle åka hem.
Pappa skjutsade mig till thyra så jag och carro sov där i natt, sen gick vi upp vid kvart i nio tiden ugngefär, för vi skulle till kyrkan. Och nu sitter jag här och ska åka iväg och gratta en av mina sysslingar som fyller år imorrn. Har börjat julpynta och mamma har kommit hem från sitt julklapps handlande, och jag fick filmen wild child och cd Absolut danc atum 2009.
 Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0