Länge sen

Jo nu var det riktigt länge sen jag skrev här, har itne haft så mycket tid.
Var sjuk förra veckan och i helgen var jag på konfaläger i aspnäs, Det var mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Bulder kommer på facebook.
När mamma hämtade mig vid bussen så fick jag robin bengtssons singel med hans autograf på! Då vart jag riktigt glad, obeskrivligt glad vart jag.
I går fick jag och några andra inloggnings konton på skolansdatorer, efter ett år. Så vi provade dom på eftermiddagen och sen tog jag, lina och emma massa bilder. Bara skämt bilder fast de var roliga dom flesta.
I helgen ska jag,pappa och linna kanske åka och hälsa på några kompisar vi får se hur det blir.
Nej nu ska jag gå och göra något annat, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0