Onsdag

Idag har det varit skola, som vanligt då.
Sen när jag kom hem började jag göra något som liknade kladdkaka*nam nam* var det.
Sen satte jag mig vid datorn och började spela "Crazy Frog racer" mitt nya favoritspel. Åt lite och sen fortsatte jag att spela.´
 
Sen hjälåte mamma mig att kopla in högtalarna som jag fick i födelsedagspresent och sen koplade vi in skrivaren på samma gång. Då slog datorn av sig så vi trodde att den hade krachat men det var bara en sladd som hade åkt ut en bit, och det fixade jag.
Och så här fint och rent vart det i datorskåpet då :

Sen klockan åtta ska jag kanske titta på bonde söker fru, vi får se hur det blir.
Imorrn blir det att sitta i skolan mellan kvart över två och fyra, för konfirmationen börjar fyra.
Har lyssnat mycket på jul låtar idag, Börjar längta lite till den nu. Ungefär en månad kvar nu:)
Nu ska jag gå vi   ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0