6 oktober

Idag har jag då varit i skolan, hade tyskaförhör, det gick faktisgt rätt så bra tycker jag, sen vart det då en hel del king spelande på rasterna.
Sen när jag kom hem så insåg jag att det inte är någon fotbollsträning idag heller, så då satte jag mig vi datorn och skrev klart so hemprovet, det ska in på fredag så har bara matte prov på torsdag så är alla läxor klara.
Sen när jag satt och åt så stog det två rådjur under plommonträden och åt. Tvärr han jag inte få någon bild men, nu tänker jag faktisgt gå och titta på Gosip Girl, eller tänker göra det när pappa och hans kompis går ut hejdå


Gamal bild, då rådjuren åt äpplen

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv : tackar :)

2009-10-06 @ 22:25:24
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0