Fredag

Idag var det skola, inte lite trött när man gå upp på morgorna. Men sen i skolan hade vi först SO helt softigt var det, itne mycket prat i klassen heller. Sen hade vi matte, och det var kuligt eftersom jag gillar matte.
På musiken var det tråkigt för jag fatatde nada, vi skulle spela efter någon som visade hur man gjorde och...
Sen var det lunch och efter det idrott, jätte skönt med marsage på slutet, men Josse ruffsade till mitt hår och frisyren klarade sig faktisgt, och då rufsade jag till hennes heheXD
Sen åkte jag med pappa för vi skulle till tandläkarn, vi pratade om hur det skulle blir emd tandställning och så vidare. Sen så kan jag få gips avtrycket på mina tänder tre år efeter att jag har tagit bort tandställningen, min mamma ville ha de.
Och på matten när ajg skulle hjälpa jossemed en grej så hände lite roliga saker:
Josse: vad ska du göra efetr skolan?
Jag: Ska till tandläkarn och sen åka och bade.
Josse: Med vilka?
Jag: med fotbollen
Vi började skratta och jag: Asså jag menar med fotbollslaget.
Ni som har missat att jag jämt försöker ta bollen när den åker iväg, och vi har då kul nog att sägga att jag älskar bollen. Men vi skrattar juh bara åt det. hehe. Nej nu ska jag ta och åka in till stan för att bada, vi synns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0