Måndag 5 oktober

Idag vart det då ingen sovmorgon pga att vi skulle in till stan och gå på evelitions museét och sen till UNT:s mediacenter. Kul var det faktiskgt. På museét tittade vi först på hur livet skapas och lite fosiler och dinosaurie skelet (stavining?), senare gick vi in i ett annat hus och tittade på uppstoppade djur och andra djur som låg i vatten. Min favorit var den Australienska Vombaten, den var söt. Efter det föjlde jag med emma och lina till subway, där jag åt min mat och de beställde sin mat. Där efter när vi skulle gå till UNT så gick vi förbi burger king, där vi gick in och sa hej till några andra vi såg. När vi kom fram satte vi oss i en jätte skön soffa.
Och nu sitter jag här och ska skriva lite på SO-provet. Vi syns hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0