Veckan

Ojdå har inte haft tid att skriva i veckan. Förra helgen kom mina två stickade tröjor från ellos, fick dom av mamma, jätte sköna och härliga att ha i vinterkylan


Sen i veckan har det itne hänt mycket, och i tisdags när jag vakande var det sön ut!! men den försvan juh senare och det gjorde även slasken


Igår var det då idol, camilla åkte ut, jag tyckte hon sjöng bra. Jag gillar många i Idol iår, förra året hadde jag en favorit.

Och idag så var jag på stan med min farfar jag fick en t-shirt, en långärmadtröja, en cardigan som itne går att stänga och ett singstar, svenska stjärnor, det var riktigt roligt det var flera låtar som är dryga 2 år gamla. Jennie letm me love you, if only you, hero, lay your love on me. och massa andra lite nyare låtar.

Kommentarer
Postat av: ange

hej va står det på tröjan??<3

2009-10-17 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0