1 & 2 Januari

Dagen började med frukost, sedan spelade jag och Linnea lite kort innan vi gick till Kristine och Mathea. Där var vi nästan hela dagen. Och på kvällen färgade mamma mitt hår och vi packade ihop så mycket som möjligt

På morgonen åt vi frukost tillsammans och sedan hjälpte jag pappa att packa in i bilen och när vi kom in så tittade jag på termometern som visade att det var -34 grader ute. Lasse grät när vi åkte och jag saknar honom redan. Lasse och jag kramades så mycket som möjligt innan vi åkte.
Sedan satt vi i bilen hela dagen. Stannade på Kvantum och handlade lite och sen bar det av hemmåt. När vi kom hem packade vi ut ur bilen och sedan fick man ju packa upp alla julklappar och växkorna. Sedan satt jag ett tag vid datorn innan jag la mig i sängen och läste mera i min jätte spännaden bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0