31 December

När jag vaknade gick jag upp och satte mig vi datorn tio minuter sedan åt jag frukost. När mamma hade gått ut med Lasse så gick vi upp i "gata" och handlade lite tomtar på rean, jag köpt tre jätte söta.
När vi kom hem så tittade jag och pappa på 17 agian, den var riktigt bra tycker jag. Sen åt vi pinnkött till middag, och sen fick vi världens skrattatack, så jag fick knappt i mig min efterrätt.
När vi var klara så var klockan nästan tio så jag,pappa och Linnea gick ut med min lilla Bäbis. Vi fick inte gå själva för mormor var rädd för att Lassa skulle bli rädd för raketerna som sköts innan tolv. Men han bydde sig knappt. När vi kom hem så satte jag mig och läste mera i min bok.
Tio i tolv gick mamma, pappa och Linnea ut för att titta på raketerna och tända stjärneskudd (tomtebloss). Medans jag, mormor och Lassa stannade inne. Jag tittade lite på rakterna genom fönstret men annars låg jag på golvet och kramades med lilla Lasse som inte är så liten längre. Han är lite mer än två år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0