Fredag

Jag började då skriva ett inlägg i onsdags, men när jag nästan var klar så vart det strömavbrott. Så jag får väll fortsätta idag istället.

I tisdags så var det öppet hus på skolan, jag satt på musiken och spelade lite, sen så var jag ltie överallt på 20 minuter då jag hadde "rast" sen åkte jag hem, duschade och läste lite innan jag somnade helt slut.
I Onsdags så var killarna och några andra och pingisrummet, det var roligt, fast jag kunnde inte (verkligen inte) spela pingis. Sen åkte jag hem, tittade lite på One Three Hill och något annat. Efter det satte jag mig vid datorn, läste några andras bloggar. Och började skriva lite på min egna innan det vart strömavbrott och allt försvann. När strömmen kom tillbaka stängde jag av för jag orkade itne skriva om allt. När klockan vart nio tittade jag på Andra Avenyn i mitt rum innan jag åter igen somnade helt slut.

I torsdags så var vi bara 11 st i skolan av 23, Det vart en lungn dag då vi åter igen var i pingisrummet, då lyckades även jag att spela lite bättre. När lektionerna var slut så hade vi inriktning, spelade lite keyboard innan Lina och Hanna försökte hitta noterna till låten som Edward spelar till Bella i Twilight. Vi hittade dem och vår lärare skrev ut dem, sedan försökte hon spela, och det lätt jätte bra.

Efter det gick vi iväg till konfirmations mötet, ännu en gång var vi få, 7 st en mer än förra gången. Vi hade ändå ovanligt kul tycker jag, efter det så gick jag och Lina tillsamans bort till bussen och hon gick iväg till hallen medans jag väntade på bussen. När bussen kom och jag var hemma igen så duschade jag innan jag åt och tittade på One Three Hill som jag hade spelat in, då var jag helt slut så jag gick och la mig för att läsa lite i boken "Betong Fjäril Betong" Sedan somnade jag.

Idag så var det fullt med personer i skolan igen, Vi hade ute gympa på gympan, det var faktisgt ganska kul. När jag kom hem så åt jag bytte om och tittade på tv innan jag skulle åka på målvaktstränning. Det var riktigt roligt speciellt när jag och matilda gör bort oss ofta. Sen skulle pappa komma och hämta mig för att åka iväg till husvagnen. Men han hade fått punka på bilen så det var mamma som kom. Då duschade jag hemma, åt lite mera och tittade på robinson från gårdagen, och nu sitter jag här och har sammanfattat allt.
  Diös hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0