Bio :)

I helgen var jag juh som sagt i husvagnen då, det var varmt i vattnet så det blev mkt bad :)
Sen igår så hadde jag slapp dag och var super glad. Saknade Rasmus kom hem från egypten, så pratade med han mkt sen pratade jag en del med Daniel och Lina också :) :)

Idag då, började med att jag vaknade typ 9 satte mig vid tv:n och åt frukost, sen vek jag tvätt, hängde tvätt (jag får typ en syssla att göra varje dag) och så torkade jag och syrran av ute möblerna.
Sen vart det slapp och lite plugg. Och just nu så lyssnar jag på min älskade spotify lista :) I löve it ;)

I morrn ska jag på bio med Anneli, vi ska se Eclipse!! Alla säger den är bättre än dom andra.
Ni får höra mer i morrn. Hej svejs så länge;)

Vatten
Gammal bild, från gotland tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0