Hemma...

Nu är jag äntligen hemma :):) det är så skönt, men jag hinner inte änns vara hemma ett dygn innan vi åker vidare mot Norge :(
Nu kan jag ärligt säga att jag är trött på lovet, hinner aldrig träffa mina kompisar här hemma. Okej jag hade säkert kunnat innan vi åkte till Danmark men då var jag tvungen att ha med Linnea, och det har jag ingen lust med. Men nu ska vi som sagt till Norge och kommer vara där i två veckor nästan. Sen är det bara en vecka kvar på lovet. Hoppas då att alla roliga personer kommit hem så jag kan få träffa dom :)
När jag kommer hem igen kommer jag nog få tid att skriva om resan till det underbara Danmark. Det ploppar nog upp lite inägg medans jag är i norge, och så ni vet har jag bara internet efter fem på eftermiddagarna. Nej nu ska jag hitta på något annant innan jag måste plugga, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0