Hinner inte...


Hinner inte skriva om resan till Danmark, för jag ska nu ut till husvagnen igen.
Jag kommer antagligen hem på torsdag så skriver väll då, innan jag åker vidare till Norge.

I helgen så är inte Ida och Tove därute så jag får väll nöja mig med att plugga,sola och bada helt själv.
På måndag ska jag in till Uppsala igen och skriva körkortsprov igen...
Hoppas jag klarar mig bättre den här gången.
Nej nu ska jag ut till köket och plocka fram äpoelpajen så åker jag och pappa ut till husvagnen igen, då ska vi kanske titta på film med resten av familjen.
Ciao ;)



Basshunter är åter i mina öron jämt och ständigt ;)

Kommentarer
Postat av: lucke

dagens blogg hos mig om du vill vara med :P

2010-07-16 @ 23:20:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0