Kuggade :(

Som sagt, i helgen var jag i husvagnen, midsommaren var lungn och rätt varm, skönt var det iaf.
Jag och Linnea stannade kvar hos våran gammelmoster från söndag till måndag. Mycket bad och lite sol också. Sen åkte vi hem och mamma planerade lite grann (hemliga saker)
På tisdagen pluggade jag lite till provet, sen så skjutsade pappa in mig och Linna till gränby där vi träffade mamma, jag köpte tre tröjor på kappahl.
På onsdagen hände inte så mycket, pluggade lite och spelade kubb en hel del med grannarna :)
Och idag gjorde jag moppeprovet, jag klarade det inte :( om jag hade haft 6 rätt till så hade jag klarat det, så nu får vi se när jag får skriva nästa gång.
I morrn bär det av till siggis igen :) kommer hem på söndag.



Tre T-shirtar, köpte dom när jag var på stan med Emma



T-shirten köpte jag också när jag var på stan med Emma, köpte även en annan tröja.

Den sissta tröjan jag köpte när jag var på stan med Emma och de tröjor jag köpte i tisdags kommer senare på bild ;) Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0