Tillbaka i Sverige

Jupp, nu är jag tillbaka i Sverige efter en lite tur till Danmark.
Tänkte berätta om resan men orkar inte det nu, och jag tänkte även skriva lite om när jag var på Grönan, det klarar jag av nu ;)

Dagen började med att jag gick upp runt åtta tror jag :s, jag åt frukost och gjorde mig i ordning innan jag och min familj packade in oss i bilen och åkte till stationen. Där mötte vi Ange och hennes familj. Vi satte oss på tåget och åkte mot Stockholm, när vi väl kom fram började vi gå mot Grönan. Då ser vi Fredrik Reinfelt (?) sen gick vi och tittade på slottet och så gick vi förbi riksdagen ;) det ni!!
Efter det gick vi vidare mot djurgårds färjorna och åkte färga till Grönan. När vi väl var inne så började vi med att åka vilda musen, sen gick det i en fart. Jag åkte bland annat Fritt fall, Insane och gick Spökhuset, dom har jag aldrig åkt/gått förr. Insane åkte jag två gånger, den var rolig ;) Fritt fall åker jag nog inte så många fler gånger, och spökhuset "hjälp" Men var ändå stolt för nu har jag åkt/gått allt på Grönan (inte barn avdelningen)







Sen åkte vi tåg till Uppsala innan vi åkte bil hem, juste, tåget gick bara till Knivsta så därifrån fick vi åka buss.
Nästa morgon så packade jag innan vi åkte in till stan och hämtade en bil som vi hyrt för att åka till Danmark.
Vi åkte därefter till Moa och hämtade henne, Moster hämta henne och lämnade vå vanliga bil där. Sen åkte vi till Ange och hämtade henne och Becka. Sedan bar det av mot Danmark.
Bil resan tog uppemot 11 timmar, då räknat med alla toa-pauser och när vi åt. Efter att vi ätit middag på Max i Varberg typ så fick jag och Ange titta på film, vi såg 17 Agian och 8 Mile. När filmerna var slut så var vi i Danmark, vi stannade på Q8 och köpte lite macka innan vi åkte till "hotellet" där vi sov. Jag och Ange sov i ett eget rum, ett mysigt ställe i typ Ejby. Skriver mer om resan i morrn, vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: ange

haha erik,jonas,bettan,ylva;)

2010-07-16 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0