Kalas

Igår när kalaset var slut, ja då var det juh att titta hur mkt ungarna stökat ner, det var juh en del, så fick städa det i dag då :(
Sen så när jag och syrran satt och tittade på tv, då säg vi en blixt, och sen kommer värsta dånet, det lät verkligen som åskan slog ner precis utanför vårat fönster. Men det gjorde den såklart inte :) så då fick vi stänga av tv och springa runt i huset och dra ut alla kablar ;)
Sen så vet jag inte riktigt vad jag gjorde medans mamma bakade tårtor. När mamma var klar så åkte hon,jag och Linnea in till stan för att köpa försenad födelsedags prensent till lilla 9 åringen ;)
först var vi typ på ToysRus (?) sen på rusta, barnenshus och sisst biltema. Av mamma och pappa fick hon skydsnät till studsmattan, vi behövde ett nytt. Men vi använder skydsnät för en gång när Linnea var mindre ramlade hon av en annan studsmatta och fick skrapsår i ansiktet typ.
Jo juste, allra först var vi på willys och handlade några smågrejer, sen så åkte vi till synsam för mamma skulle hämta sina jobbar glasögon;) Vi parkerad då i parkeringshuset under royal-bion och då gick vi in genom en dörr där någon hade kommit ut, och så hamnar vi i ett litet rum med flera dörrar, så mamma skulle öppna en och den var låst, och den dörren vi kom ifrån var oxå låst! Jag som hatar trånga utrymmen, fick nästan panik. Men då provade mamma en annan dörr, och den gick att öppna :) vilken tur säger jag.
När vi kom in i bilen med kubbet som Linnea skulle få då skulle ni ha hört henne, "jag vet vad jag får" och jag och mamma ba " aha vadå?" och Linnea " jag hörde, det är ett kubb" och då fick vi juh komma med värsta bortförklaringen, och hon gick på den ;) så när vi kom hem slog jag in basketbollen, och en såndär pinne man kastar med i kubb, då fattade hon inte först och ba "var det till mig?!"
Sen kom det folk, tror inte dom sissta har åkt än faktisgt. Men hon blev glad. och juste, jag fick 400 av några som inte grattat mig :) de behövde jag verkligen kan man säga;)
Ja, i tisdags när jag var på stan med Emma och Linnea, använde min nya t-shirt idag, och man kan säga att pappa gillar den ;) Imorrn drar vi till husvagnen, hejdå.

Kvällens klädsel:


T-shirt - New yorker
Vita byxor - H&M typ

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: hehe, a. Alla fick något som var typiskt dom, eller något som dom alltid säger typ ;p

2010-06-19 @ 00:43:00
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0