Onsdag

Igår var jag på stan med söta Emma (och min syrra) Ingen kan ha så kul som jag och Emma har. Emma hittade en tröja som jag verkligen blev totalt kär i, så jag vart juh tvungen att köpa den;)
Hittade även sånna näspiercingar som jag vill ha på glitter, äkta silver *happy face*

Idag när jag klev upp blev det att damma i hallen :( och sen dammsuga i mitt rum, av någon anledning tycker jag det luktar vaniljsocker verje gång jag dammsuger i mitt rum hihi.
Sen åt jag frukost klockan tolv ;) och så blev det att fixa klart Linneas frågesport till hennes barnkalas imorrn.
Sen hamnade jag här vid datorn, har nu precis ätit lunch.


Gudomligt bra låt, me love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0