Tisdag

Tiden går så himla snabbt, skolavslutningen närmar sig snabbt:)
Idag var skolan rätt flum, typ hälften av alla lektioner fick man sitta utomhus på;)
På svenskan skrev jag två dikter, dom kanske hammnar här sen;)
När jag kom hem så fick jag värsta hyper kicken och började spela the sims 2. Efter maten så fortsatte jag spela typ en timme, sen så började jag läsa lite bloggar och ladda upp bilderna från konfalägret för typ tre veckor sen;)
Imorrn så ska jag och typ några till från min klass till Lundelska(?) för vi ska göra ett matteprov, om man klarar det så kan man få läsa första årets gymnasie-matte medans man går i nian, och det vill jag göra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0