Lördag i Kungsberget

Morgonen började med att jag och Josse tittade klart på "Bring it on" och drack läsk och åt godis. Sedan startade Josse datan så vi kunde titta klart på "New Moon" också. Efter att vi hade ätit frukost så klädde vi på oss och gick ner i backen runt tolv så Josse kunde få köpa liftkort och hyra bräda. När det var gjort så åkte vi till klockan var runt tre för då hade mamma kommit ner med fika, min syssling Ange kom precis innan. När vi fikat klart så fortsatte vi att åka tills klockan var fyra och backen stängde.
<-- Josse i backen

Sedan gick vi upp för att äta middag innan vi drog oss ut till "lill berget" för at åka pulka




Efter vi åkt klart så skulle vi gå och duscha innan melodifestivalen började. Först så funkade inte den duschen jag skulle duscha i, femman fastnade, och den andra duschen funkade först inte men man skulle visst skruva på någon svart knapp, och då kom det vatten, bara iskallt så klart och det kom inget varmare vatten... tillslut ringde jag mamma så hon kom upp och fixade lite, så vi fick iaf ut femman som hade fastnat, men det vart då inget duschande för mig och när Josse var klar var det bara tio minuter till melodifestivalen skulle börja så då hade jag ingen lust att duscha längre.
När melodifestivalen var slut så tror jag vi satt uppe ett tag till innan vi gick och la oss, för vi var trötta och hade träningsverk i benen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0