Söndag i Kungsberget

Ja söndagen började med att jag,Josse och mamma drog iväg till sandvikens kyrka på gudstjänst, eftersom vi ska komfimera oss så måste man gå i kyrkan tio gånger innan, jag har nu gått åtta:)
Ja efter det så åkte vi tillbaka till kungsberget där vi fikade innan vi gick ner i backen för att åter igen hyra snowboard till Josse och köpa liftkort, jag tror vi kunnde börja åka när klockan var kvart över ett. Men då åkte vi hela dagen till klockan fyra. Vi tog även kort och Josse filmade en gång när jag åkte.













Och föresten vet ni vem jag såg i backen?! Jo maddelen från "Ensam mamma söker" 09, då var jag juh tvungen att åka fram till henna och fråga om det verkligen var hon, och det var det juh.
Ja när vi kom upp så åt vi och Josse packade ihop sina saker, sen fick juh självklart jag äran att gå och diska medans de andra packade klart.
När jag var klar med diskandet så satte vi oss i bilen för att åka hem, vi fick även se "den vita damen" även denna söndagen. Och vi tittade på bilarnas "reg-namn" vi såg en med "FEO" och Josse ba: titta FEO det är juh ful på spanska, det var nog den bästa på vägen hem. När vi kom hem så drack jag och Josse en varsin burk med peppsi, sedan kom Josses mamma och hämtade henne. När hon hade åkt så gick jag och tvättade håret för att sedan titta på "Wipeout" och sedan tittade jag lite på "Ballar av stål" klippet med morrsan var inspelat i uppsala. Sedan gick jag och la mig för att Emma skulle komma på måndagen eftersom vi var lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0