Tisdag

Dagen började med mentorstid, och sedan hade vi idrott, redskaps gymnastik på matta typ, jag tränade mera på att stå på händer, börjar klara det längre och längre nu. Sen hade vi ännu flera lektioner och på tyskan så tittade vi på film, den var slut kvart i två och Dorota lät oss sluta då, så jag tog tidiga 886:an hem och åt glass, tittade på tv innan jag spelade mini biljard med Linnea. Sedan vart det mat och nu sitter jag här och håller på att fixa lite bilder. När jag gick från bussen hem tog jag några bilder på snön som snart borde försvinna.


Tack Emma för sidan där man kan skriva på bilderna :):):):):):)

Bjuder även på lite musik.



Kommentarer
Postat av: Tett

Vad är det för sida ? jag vill oxå skriva !!!

2010-03-17 @ 18:12:55
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0