Tröja

Idag på hk:n bakade vi bullar, dom vart riktigt goda. Sen på matten så satt typ alla i grupprummet för den andra gruppen hade disikerat ko-lunga på no:n blää.
Sen hände det inte så mycket mer, på långdagen fortsatte jag att speal låten som Edward spelar till Bella i twilight. Och när jag kom hem så pratade jag med Ida för imorrn ska vi på bio och titta på "remember me"

Sen har jag mixtrat lite på Basshunters hemsida där man kan göra egna tröjor, gjorde en fin fin i går, tyvärr glömde jag spara bilderna, och idag har jag gjort en ny.


Fram:




Bak:




Höger arm:

Resten är bara svart, om jag nu skulle ha köpt tröja skulle den ha kostat 601 kr.


Kommentarer
Postat av: Esther

Den där låten är inte den riktigt låten :) Han spelar aldrig den för henne i filmen.

2010-03-20 @ 13:57:39
URL: http://whillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0