Fredag hos Lina

I skolan igår hade vi kulturdag, Jag, Josse, Hanna och malin gjorde typ fem tavlor, i torsdags gjorde vi en grön med fjärilar på, den satte vi upp i våran korridor. Och igår då gjorde vi en lika stor tavla, orange med lila skoavtryck på, vi målade lila då mina skor och så gick jag runt på tavlan, sen kunde jag juh inte använda mina skor, dom hade torkat efter lunchen typ. Sen gjorde vi två små gula tavlor, en med rosa och blåa hand avtryck (mina händer) på den nadra gula vart det oranga och rosa händer (oxå mina).
Dom andra två vart rosa med olika gröna händer (Malin och Hannas) Sen målade jag och Lina en stol vit och gjorde hand avtryck i gul,orang och rosa. En riktigt kladdig dag.

Mina skor:


Innan jag gick


Efter att jag gått.

Tavlan:

Tyvärr har jag inga bilder på de andra tavlorna, men det kommer.


Ja, igår efter skolan åkte jag och Esther hem till Lina, där vi tittade på film, gick till Linas grannar och tittade på salamandlar (?) dom var små och söta, och på vägen så fanns det asfalt som inte hade stelnat så i den ställde vi oss i och typ "fastnade" det lät jätte roligt när man gick. Asfalt på skorna, smart?
Sen gjorde vi jätte god köttfärssås ;) Och medans vi åt så tittade vi på den nya filmen på disney channel, den hette starstruk tror jag. Jag och Lina tyckte huvudpersonen (Sterling Knight) var väldigt söt, men det tyckte inte Esther:P klockan 8 kom även Frida och Ruben :)
Då satt vi en stund vid datan innan vi gick ut med Linas enorma klump med balonger, det var kul. Efter det gick vi in och skulle kolla på film, och typ halv elva kom mamma och hämtade mig.

Lite bilder när vi var hos Lina:





Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0