Prao & Konfa :)

Ja, nu har man då proat i snart två veckor, imorrn är det sissta dagen. Jag kommer såklart längta tillbaka till hunddagiset varje dag, för jag trivs jätte bra där, Personalen är snälla, och hundarna är...ja ddom är juh hundar som sagt ;) men gulliga och alla som jag kan namn och inte namn på kommer att bli saknade :)


Kristi himmelfärds helgen, då var man på konfa läger :) vi hade sjukt roligt, maaaassa roliga saker hände :) Sen på lördagen precis efter frukost åkte jag och Carro till scoutläger:) där var det oxå roligt men inte riktigt lika roligt som på konfalägret ;)

Ja, juste, igår var man då på moppe kurs i Östhammar, det var... ja lärorikt och bra :) nu längtar man juh såklart till när man får sitt körkort ;) På vägen hem, så förklarade jag för pappa vad alla vägmärken betydde, iaf dom jag hann med :P han verkade vara rätt så trött på mitt förklarande efter ett tag :P

Ja´, idag på konfan drog vi över, så kom hem sju ist för halv sju, och när jag kommer hem står inte bara en, utan TVÅ norska bilar på tomten ;) ena bilen var mormors, hon kom i söndags, men andra bilen kunde jag inte riktigt plasera, men sen kom jag på det, det är juh mammas typ kusin?
Ja, det är det, dom ska vara här tills på söndag eller måndag, eftersom jag ska konfirmera mig på lördag :)

Imorrn kommer även mina kusiner Karoline, Daniel & Kristoffer och morbror såklart ;)



Här får ni en fin bild på svenska och norska flaggan ;)

Vi hörs när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: emmaa

moppe kursen i östhammar är verkligen seg, och det är inte så mycket vägmärken där i från och hem till rasbo, ett få tal... men alltid bra att träna:)

2010-05-23 @ 16:21:13
URL: http://emmaaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0