Torsdag

Ja, i söndags så var jag och min kusin Karoline på gränby centrum ett tag, för mig blev det tre linnen, två nagelack och två filmer.
Men medans vi var där hände det lite roliga saker.
Först höll vi på att bli instängda på gina tricot, och när vi kom ut därifrån gick vi in på kvantum där jag tittade på lite filmer. Så kommer Karoline fram till mig med en självskanner som låg på andra sidan och frågar " du, ska man inte betala för det här?" och jag tittade runt lite " eh du, den där är tjejens, hon som står där asså" sa jag och pekade på en tjej som stog på andra sidan dvd filmerna. Karoline skyndade sig tillbaka för att lägga den där den låg. Sen dog vi av skrat hunderoörti gånger:)
Sen när vi skulle betala, ja då fick jag juh småpengar tillbaka, men dom glömde jag i skålen så Karoline "du, skulle du inte ha dom här?" och så gav hon dem till mig :)


I mådags var jag hemma och sjuk
I tisdags började dagen i skolan, men åkte hem efter halva
I onsdags var jag hemma och fortfarande sjuk, och min bebis var enormt sur på mig.
I dag så åkte jag till skolan och min bebis var super glad när jag kom hem, alltså är han inte sur på mig längre :)
Senare idag ska jag i väg på moppekurs:) så vi hörs hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0