Justin vann 2 av 3 awards :)

I fredags var jag på Idol i stockholm, det var obeskrivilt att vara där. Men det var underbart iaf.

Sen på söndagen var jag och köpte vinterskor på Arlandastad och sen på kvällen var det EMA där Justin Bieber vann två av tre kategorier. Best Male och Best Pusch Act, det förtjänade han verkligen.

Sen i går (måndags) så var Justin Bieber med i CIS klockan 21.00 på kanal 5. Han är ju as duktig på att spela Jason, och om jag fattade slutet rätt så blir det en fortsättning.

Och idag när jag kom hem så låg Frida tidningen i brevlådan, mega poster på den mest "awsumeiga" personen i världen :)

Det snöade idag :) riktigt nice faktiskt, jag älskar snön för den är fin och man kan göra massor med den. Det ända jag hatar med snön är att den är kall och att det blir gegigt när den smälter :/ Men det märks att vintern är på väg, kanske ska jag använda mina fina nya vita vinterskor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0