Now baby I believe

Dagen har barit lugn och soft, spelade pingis på lunchrasten, jag vann faktiskt över Daniel en gång :)
Hade långdag idag, det var ganska tråkigt. Men jag och Emma räknade rösterna på "klassens bästis" Vi måste få de i sjuan att rösta och sen är det helt klart, det var ganskla jämt men den som vann hade typ 4 och 3 röster :P
Sen gick jag och Josse till går'n och spelade pingis i typ en timme, det var fett värt det. As kul hade vi :) sen så åkte jag hem, åt och nu sitter jag här emd läxor.
I morrn blir eftermiddagen soft, vi ska titta på en film som knyter samman med andra världskriget som vi ska börja läsa om på måndag, jag tycker det är väldigt intressant.
Sen så åker jag hem till Linnea och sover där tsm med Carrooch Thyra. Bara massa mys med underbara människor säger jag<3




Undra hur bra han är på pingis? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0