There's not a thing that I would change, Cause you're amazing



Underbart fin låt.

Idag har det varit en slapp dag. Började dagen med sovmorgon, började tio i nio i morse. Då hade vi hk, jag Daniel och Rasmus gjorde pannkakor och chokladmuffins ;) det vart riktigt gott. Sen så hade vi no, vi började planera vad vi skulle bygga för något av våran stad. Hade vikarie på No:n hon verkar mycket bättre än den vikarien vi hade sisst som inte kunde något.  På lunchrasten så var jag uppe i uppehållsrummet och spelad pingis med Daniel, Rasmus, Sebastian och läraren Malin var med, det var faktiskt kul.
Därefter vare tyska och vi fortsatte att titta på serien "turkiska för nybörjare" sen slutade vi kvart i ett typ. Jag stannade kvar i skolan till senabussen gick kvart över två.
Nu sitter jag och håller på med slöjdarbetet, den teoretiska biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0