Tisdag

Hjälp vad tiden går fort, nu är det mindre än en månad till jullovet :D härligt värre säger jag bara.
Bästa Olle är fortfarande kvar i Idol :D tror att han och Jay kommer stå i finalen nästa vecka.
Det har inte hänt så mycket annars, har bara skrivit några sidor för att använda min fantasi och lite försök på att skriva ner allt som går runt i mitt huvud.
Juldisco 17/12 för 3-5, pengar till klass kassan. Sen sak vi sälja en bok om Rasbos historia för typ 250:- Imorrn ska jag in till stan och handla lite saker till discot då, sen ska jag väll hem och göra läxor.
På rasterna är det fortfarande mycket pingis, våran so och engelska lärare är inte i skolan. Spårlöst försvunnen typ, det är as drygt eftersom man inte lär sig något. Och det lär nog bli några fler håltimmar.
Måste få med familjen till arlandastad för att handla julklappar innan jul också. Mycket som händer så här innan jul.







Finaste Justin Bieber<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0