Torsdags pingis

Oj vad veckean gått snabbt. Har verkligen gjort klart alla läxor som vi fått för den här veckan och nästa vecka, kan bara säga att jag och Emma är bäst!!
I går började min granne Gabbe på högstadiet i Gåvsta, det är rätt skojsigt. Vi spelade pingis med honom och några andra på lunchrasten som vi gjort alla lunchraster.
På inritkningen idag då så var jag och Emma ute och tog kort med skolas profsiga nya kamera :) sen så skrev Emma lite och halv fyra så gick jag, Emma, Josse och Martina upp till uppehållsrummet med Åsa och spelade pingis :) det var super skoj som vanligt :)
När vi slutat så gick Emma hem medans jag och Josse begav oss mot fritidsgår'n där vi fortsatte att spela pingis till kvart i fem. Då kom typ tre andra personer och spelade med oss, men det varade inte länge för fem i fem var det bara jag, Josse och en annan som spelade. Pappa kom strax efter fem och hämtade mig.
Nu sitter jag här och njuter av Justin Biebers nya album som finns på spotify, jag minst sagt älskar den :)
I morrn bär det av in till stan direkt efter skolan för då ska jag träffa Linnea innan vi åker hem till henne och sover där :) ses


Usher & Justin på AMA


Kommentarer
Postat av: Emma

superroligt, men du måste hålla med om att vi ägde alla på pingis!:)<3

2010-11-29 @ 19:28:10
URL: http://emmaplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är klart det är kul, och klart vi äger alla Emma :D<3

2010-11-30 @ 19:14:02
URL: http://klumpigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0