My little baby is back, never hurt it agian <3

Min älskade mobil är äntligen tillbaka, och lagad :) love it :)

Idag då har jag vart i skolan, lyssnat på musik, massor av musik.
Sen åkte jag hem, letade fakta till so-arbetet, har skrivit en hel del på det oxå. Nu är det snart dags för mat.r

Igår var klassen inne i stan, uppe på slottet. Det var rätt okej, rundturen då, inte konstvandringen och det där. Sen gick jag, Daniel och Simon till fritidsgår'n vi spelade lite pingis och pratade, lite wii spelande oxå.

Nu återkommer jag nog en del till bloggandet, imorrn äre dock långdag, har verkligen lessnat på skoltidningen.



Älskar färgen på hans byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0