Söndag med Linnea

Ja idag låg jag länge i sängen innan jag gick upp för att äta frukost och göra mig i ordning. När jag hade gjort det så gick jag ut i garaget och tog fram moppen, åkte till Linnea. Det tog kortare tid än förra gången så det är bra ;) Jag akn juh bara säga att jag och Linnea är som vi är, först satt vi och tittade lite på idol från veckan sen bestämmde vi oss för att baka :) så vi gjorde rent på bänken och så kommer Linneas broder och ställer disk på bänken så det var lite bråk där och jag vred mig av skratt. Sen när vi väl började så skulle vi bara värma smöret lite grann, men det var visst helt smält. Tillslut så vart resultatet underbart goda drömmar :) vi är duktiga om vi vill.
Klockan började närma sig fem typ så Linnea och jag åkte hem till Pelle för att lämna hans jacka, dock var han inte hemma. Och snälla som vi är så la vi några kakor i hans jack-ficka och hängde den på dörren innan vi körde vidare hem till mig :)
Här åt vi, tittade på gamla klipp som var inspelade från typ 2-3 år sen, så vi satt här och skrattade en del. När klockan var lite efter halv åtta följde jag med Linnea ut till moppen för det var dags för henne att åka hem. Jag hämtade kakorna i min moppe innan jag gick in för att byta sängkläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0