Torsdag - Långadag

Ett tag sen jag skrev men det beror på min dator som inte är frisk och inte är inlämnad än, i morrn blire antagligen så. Dagen igår var fylld av massa skratt och roligheter, sen åkte jag till tandläkarn.
Dagen idag har varit rätt rolig den oxå, maten smakade mycket salt för mat-tanterna hade tappat saltkaret i maten :( och så ger de det till oss :O
Mycket diskuterand idag, vi diskuterade på svenskan, so:n och pratade som vanlig på tyskan :P
När klockan var kvart över två så slutade en del men jag hade juh långdag :/ Jag, Emma, Josse, Malin och typ Martina från sjuan håller på med skoltidning. Jag ville egntligen byta till musik, men det är nog ändå rätt okej att hålla på med skoltidningen. Först tittade vi lite på skoltidningar på nätet, sen så fick vi komma med egna ideér om vad vi ska skriva om. När det var bestämmt så fick jag uppgiften att skriva interjuv-frågor som man kunde fråga elever och lärare, sen fick jag även skriva lite frågor som vi ska ställa till rektorn.
Sen var det typ dags att åka hem.
Nu har jag tränat på engelskan i typ en timme :/ men nu kan jag allt :) I morrn ska jag plugga så mycket som möjligt till musiken och lite till no-provet. Har en känsla av att jag kommer klara det rätt bra :)
Nej nu äre väll snart robbinsson, ska titta lite på det ;) hörs


Det går inte att inte totalt älska Justin Bieber och han suveräna musik<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0