Clumsy me

Jag har så sjukt tråkigt, så jag sitter och leker med googles översättnings grej.
Idag tänkte jag använda mitt comviq nummer ett tag, så jag ringde pappa och frågade vart han hade sina extra mobiler. Vet ni vilken mobil jag hittade då? Jo jag hittade den där cooligaste mobilen jag ville ha förra sommaren!! så jag tänkte, den lånar jag :) Men den funkade inte man var tvungen att ha något typ USIM kort, vad det nu är men aja. Nej nu kommer jag ha döds tråkigt i tre timmar till innan jag drar till praon, funderar på att ta cykeln till bussen men vet inte får se hur det blir med det.
Jag håller på att skriva om min fina scout-hajk i helgen, ganska detaljerat så det ploppar upp när det är klart.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0