Fjällnora

Igår då åkte ja med klassen till fjällnora, vi skulle bo i stugor där. Det började mysigt,roligt och varmt. Sen kom kvällen matgrillning, nere på fotbollsplanen och sprang runt och sköt med bollen, Daniel lyckas på något sätt halka i det blöta gräset och ramlar pladask i gräset där det är som blötast Hihi, sen slänger typ Rasmus enr mig på baken inte emd mening förståss, men så går det när jag och Lina försöker ta bollen från killarna :P
Sen blire marshmellows grilling, prat, och några badade i mörkret. Sen så skulle vi bara säga possitiva saker om varandra, det var rätt nice då. Sen typ gick vi upp till stugorna igen. Jag, Lina, Shahan, Rasmus, Simon, Eve, Carin, Signe, Matilda, Lisa, Mirabelle och Moa satt i deras stugor läänge, sen gick vi ut igen och typ strosade runt. Till slut så var det bara jag, Lina, Rasmus, Shahan, Simon, Moa och Matilda som satt där vi hade grillat mat :P till slut så gick jag, Lina, Rasmus, Simon och Shahan in i deras stuga och satt där och pratade. Från början skulle alla dygna, men det orakade typ ingen. Jag somnade typ runt halv sex lr nått, sen vaknar jag typ kvart över sju pch fryser som ***, jag springer ut på toa innan jag går och lägger mig igen innan ja var tvungen att går upp. Jag sov ungefär två timmar sammanlagt, nu är jag trött kan jag säga och hela min kropp är stel.
Nu har jag packat upp allt och funderar på att lägga mig för att titta  på någon värdelös film så det itne gör något om man sommnar :p
Slipper iaf åka till husvagnen idag ;) gör det i morrn ist så då kanske jag ska passa på att få några timmars sömn, eller vad säger du? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0