Fredag - filmkväll

Dagen i skolan gick rätt så snabbt. Sissta lektionen hade vi so läxförhör, och sen fick vi ta ställningar till olika saker.
När jag kom hem hann jag titta typ tio minuter på one tree hill innan jag åkte och handlade med mamma. Moa kom hit och mamma och pappa åkte till grönan för att titta på baseballs. Hoppas dom kommer ha lika kul som jag kommer få inom en halvtimme, jo för då förstår ni kommer Emma, Felicia, Daniel och Rasmus hit, vi ska titta på film och ha allmänt kul som vi alltid har. Alla ska sova kvar oxå, undra om det blir något sovande? hehe
 Nu har jag iaf gjort mig ordning ska snart  stänga av datorn och så.
Föresten igår avr vi på studenternas och nu har jag världens träningsverk i hela benen, jag dör. Nejdå men det gör sjukt ont :/ aja, blir väll några bilder under kvällen.
Imorrn drar jag ut till husvagnen bara tre helger inann vi dra hem den :/ det känns både tråkigt och skönt, för jag kommer typ inte träffa några där ute under vintern. Aja, nu säger jag hejdå, hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: det borde du göra tycker jag :)

2010-09-04 @ 11:54:54
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Denisen

sv: oh så härligt, haha :D

2010-09-10 @ 09:27:42
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0