Jag ska titta på idol om...

Jag totalt älskar denna kille asså, om han går vidare efter stockholm är det klart att jag kommer titta på idol.

För två år sen så sökte han till talang, men kom inte hela vägen. Den här låten har han skrivit själv och jag älskar den, så underbar.
Sebastian Krantz för två år sen:


Diggar Tobbes komentar i slutet ;)


Jag ska uppdatera mera, emn det har hänt mycket sen sisst. I torsdags så var vi på Alnäs med klassen, team-buildnig. Jag tyckte det var rätt kul faktiskt, klassen vart uppdelad i två delar, jag hamnade med Frida, Malin, Emma, Daniel, Ruben, Simon, Eve, Carin, Mickis och mig själv ;) jag tycker vi var riktigt dukktiga. Trodde aldrig vi skulle kunna sammarbeta så som vi gjorde.
I helgen har vi vart i husvagnen, plockat ner tältet och tagit hem alla grejer vi haft i tältet. Jag har gjort läxor och lyckades glömma mitt ena örhänge där :P
Idag har jag skrivit ut det som ska in imorrn, och underhållit mig med massa Justin Bieber klipp på Youtube.
Hörs.





Två fin, fina bilder på Justin!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0