Min cykel? Hjälp!!

Idag hände det en del på paron om man jämför med tidigare dagar. Först var det hundpromenad klolockan elva den varade typ 45 minuter, sen var det några som kom och åt lunch vid tolv, sen var det lungt igen, några hundar gick in på hundsimmet. Hundar är så sköna när dom badar tycker jag :P
Sen kom det några och fikade, och till slut var klockan fem och då gick jag bort till bussen. Vid Gränby klev Daniel och Rasmus på ;) så jag pratade med dom hela vägen hem, och Rasmus hade en låda med silvriga plast tomtar typ. Aja han är juh som han är :P
När jag klev av bussen skulle jag gå bort till cykeln, dän var inte där? Jag blev juh arg, nixom vart tog cykeln vägen. Så jag började gå hem, efter en bit så får jag syn på min cykel, slängd mot staketet på hagen som ligger närmast husen. Inte så mycket luft kvar i framhjulet. Men jag fick min cykel tillbaka :) Ingen cykel imorrn iaf :p När jag kom hem så pratade jag med pappa och så satte jag mig och tittade på resten av vma's som jag har spelat in, det vart klart så jag raderade det inann jag gick till datorn, läste bloggar och nu sitter jag och bombar röstknapparna för ema. Jag röstar juh såklart på Justin Bieber<3
Om en halvtimme ska jag titta på idol, hoppas Sebastian Krantz håller sig kvar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0