Now it's my

Nu är den min på riktig, igår innan praon hämtade jag och mamma min keyboard.

Igår var första dagen på paron, riktigt kul, och riktigt härliga människor som jobbar där.
Slutade typ sju igår. Idag började jag typ halv tre och slutade halv sju. Imorrn blire däremot tidigare börjar halv elva men slutar då så jag hinner med fem bussen :)
Just nu tycker jag att det händer mycket, läser om allt som händer i Justin Biebers värld, nu sägs det att han har kysst tjejen som är med på hans turne för tillfället. Skulle bra gärna vilja veta om det är sant, så på han twitter, ett roligt inlägg. här är det lite om det och tjejen han kysser.


Om ni ser vad det stog ;) jag skrattade så tårarna rann bokstavligt tarlat :P

Nej nu ska jag iväg och försöka få med mig vad som händer på idol :P
och eftersom jag slutar fem i morrn har jag kanske tid med ett längre mer detaljerat inlägg :P



Hörs ;)

Kommentarer
Postat av: josse

keyboard :D

2010-09-22 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0