Onsdag

Just nu känner jag att tiden bara rinner iväg, tyckte det var helg nyss, men nu är vi redan på mitten av veckan.
Igår var jag ner på stan, har hittat prao-plats nu :) ett mysigt litet hundcafé inne i stan.
Nu har jag nästan packat klart tills i morrn, ska nämligen till fjällnora med klassen och sova där.
Håller på att lägga in lite bra, ny musik på min mobil så vi har något att lyssna på.
One tree hill har nu slutat gått :( fast har ganska mycket inspelat av andra saker som jag ska försöka titta på innan jag åker iväg i morrn.
För ett tag sen var jag hemma hos Emelie och Natalie. Emelie har insett vad bra musik är nu :P Nu får ni en fin bild på världens ballaste :P

 


 Hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0