Onsdag

Nu blire visst ett till inlägg idag :P
Iaf, nu har jag fixat min dator så nu är den nästan helt okej igen :)
Och så har jag städat vid datorn, kastat grejer och dammsugit ;) det vart väldigt fint sen om någon undrar :P
Det finns en grej jag saknar i mitt rum faktisgt, en krok till mina halsband som just nu hänger på min lampa, en ram till mitt fina pussel med en tiger på som ska hänga över tv:n ;) Och så ska jag byta ut min byrå till en från IKEA ;) men vet inte vilken storlek riktigt än:P
Sen så ska några lådor med typ gossedjur och andra saker upp på vinden och ut med några fartonger, sen blir'e bra i mitt rum ska ni se.
Nu har jag suttit länge vid datorn och plockat bilder, speciellt från one tree hill, vet ni hur söt lilla Jamie är eller?
Eller han som spelar Jamie då :P

Jackson Brundage:


 

Helt klart den sötaste saken i one tree hill :P Eller vad tycker ni?

Nej nu ska jag gå och titta på fångarna på fortet från igår :P såg nämligen inte hela. Kanske ploppar det upp något imorrn, men ska juh till studenternas med skolan och ha friidrott :/
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0