Sissta dagen...

Sissta dagen på världens bästa lyx-prao idag då :/ Sovmorgon alla dagar, fast på onsdagen började jag juh typ 11 men annars så var det sovmorgon till typ två-halv tre. Jag kommer verkligen sakna alla fina människor som jobbar där, ska försöka komma och hälsa på så fort jag har tid. Tack för mina två bästa och roligast veckor det här året, helt klart♥

Idag på praon fick jag simma Gith och Marias hundar :) gud vad söt lilla Piri är då, jag är förtrollad av hennes charm. Andreas från skolan kom och hälsade på, tror även han köpte kattmat på "simmet" Jag var inne på "simmet" till typ halv sex för då hade jag simmat klart Piri och dom hade stängt. Så då gick jag ut till köket och var med Gunilla ist. Typ kvart i sju började vi plocka undan och frysa in bullar och muffins och allt det nu var.
Sen fick jag ett paket av Ullis, det var varma och niceiga strumpor :)
Kommer verkligen, verkligen sakna tiden där :(
På bussen hem träffade jag Thyra, så jag pratade med henne en hel del. Insåg att jag saknar den tiden då vi va en del. Får väll försöka ordna det tycker jag.

Imorrn är jag ledig och då blire lååååååååååång sovmorgon, lr ska iaf försöka. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0