Torsdag

Idag var man då på studenternas med klassen och typ stavby och tuna. Vi vart indelade i typ fem olika grupper, blandade med stavby och tuna.
Dom jag hamnade med var snälla och det var skönt att hamna med sånna personer :)
Jag har två grenar där jag är extra nöjd med resultaten ;)
Längdhopp - 3.15 m ;)
100 m - 12.78 s :)
riktigt nöjd med det faktiskt ;)

Sen när jag kom hem insåg jag att jag hade enorm träningsverk i låren och vader :/ men det går över snart tror jag.  I morrn har vi so läxförhör på typ 40 frågor, det känns iaf så, men jag har tränat en hel del och tror jag kan allt nu.
Just nu sitter jag och lyssnar på en enormt duktig och cool person, enligt mig :P

You're music make me alife ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0