Måndag

Dagen började med den här låten


Sen har den funnits i mitt huvud hela dagen.
Den här dagen har varit sjuk, jag har pratat hela, verkligen HELA tiden. Något fel på mig?
Nej jag har nog bara haft en av mina väldigt ovanliga hyperdagar :P
Vi hade orientering första lektionen idag. För mig och Lina gick det väldigt bra, när vi var tillbaka i skolan fick vi reda på att Esther, Frida, Ruben och Rasmus hade lykats gå vilse i skogen. Det spöregnade oxå så jag tycker lite synd om dom faktiskt.
Jag och Lina lämnade in vårat partiarbete, sen gick dagen rätt snabbt. På bilden fick vi typ göra egna symboler, mina vart juh väldigt lika och skumma. Sen hade vi språk, och som förut på dagen så pratade jag HELA tiden. Josse och jag satt och as garva en hel del :P
Sen kom jag hem, tittade på One Tree Hill från förra veckan, sissta avsnitten :( och tyvärr har jag bara fyra skivor kvar av tredje boxen.
Sen läste jag den dagliga bloggen om Justin Bieber :P
Snart har jag oxå läst ut min spännande bok, den slutar antagligen lyckligt som alla andra böcker :P
Snart blire kankse ullared, men får se om jag orkar titta på det. Imorrn äre iaf Idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0