Beste Påska Ever! :D

Okej, lovet blev verkligen inte som förväntat. Det var inget snowboard åkande för det var alldeles för slaskigt i backarna, men jag var istället ute vid stugorna istället.
På fredagen var vi nere på går´n och firade en i släkten som skulle fylla år. Då var jag med alla barnen typ. Under påsken var jag mycket med mina syslingar och en annan kille som var med, de var riktigt roliga och jag kom bra överens med Kyrre.
På torsdagen var jag även på scoter cross, det var as cool och sjukt roligt å spännande tyckte jag.

Jag kan lätt säga att det här var den bästa påsken ever, men fina människor och några nya riktiga vänner. Ett lov helt utan läxor var något jag behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0