In school...

Jahapp, idag innan jag åkte till skolan så tittade jag på nästan ett helt avsnitt av OC, tyvärr var jag tvungen att gå för att hinna med bussen så hann inte se hela :( men får väll fortsätta när jag kommer hem då.
Nu sitter jag med Frida i min klass, vi skulle egentligen ha haft matte intensiv, men det börjar tydligen nästa vecka :/ så nu har vi rast till jag vet inte hur länge :P

Funderar på kanske på att gå ner till subway och köpa något att äta, men vi får se, käkade ju lunch hemma vid halv tio :P
Det blir bara samhällskunskap senare och slutar klockan fyra :) Nice

Första lektionen på tyska idag, det var inte speciellt svårt. Men tydligen hade läraren sänkt graden :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0